Trött idag kexchoklad.

Insåg att det var rätt länge sedan som jag skrev i denna, har känts som att jag inte haft sån stor lust att göra det.
Nånting jag märkt dom senaste 3 åren är att jag suger på att ha en blogg haha. 

Men det har väl inte hänt så mycket sen senast, har börjat i en sport som heter tricking som jag tkr e as skoj :)
Värmen börjar komma och man känner att våren är påväg, längtar som satan till sommaren och tillbaka till Egypten, Snart så är det ju påsklov och då ska jag åka hem till familjen igen ,saknar dom som tusan, har ju inte varit hemma speciellt mycket det här året som är ganska synd.
Nu ska jag dra mig tillbaka till religion lektionen nu, hejsvejs leverpastejschoklad, xo xo V.A

Kommentarer
Postat av: sofijah

DU DIN LILLA DISS TILL SOFIJAH SÖÖÖÖÖG DU SJUNGER DÅLIGT + SOFIJAH HAR GJORT SÅ ATT JAG INTE TAR SJÄLVMORD & E BARA 12 ÅR SLUTA MED DINA JÄVLA DISSAR NUUU!!!

2012-04-04 @ 20:31:33
URL: http://mspblogen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0