Slog knäna för att jag ramlade på min get!

Hejsan svejsan, igår så fixade jag och Adam ett jävla kinamek på min bräda så att den funkade iaf, efter en liten stund så hittade vi ett nytt ställe att åka på som relaterade att vi skulle hoppa över vägen, men när jag skulle åka så skar det sig i slutet och jag flög ner på knäna på vägen, och säger bara det SATAN så ont det gjorde...
Idag så ska adam ha öppethus så då kan vi inte åka "/ 

Men jag har några bilder som ska komma upp lite senare idag då jag fört över bilderna till datorn :) 

Justnu så har det snöat ute och snöar fortfarande, kommer komma typ en meter innan det slutar snöa så då ska jag och Adam ut imorgon iaf! 

FUNDERAR på ifall jag ska ha en liten tävling sen, funderar på vad det kan vara för tävling och vad priset ska vara, några förslag? :) 

BTW in och checka denna coola blogg o deras historier om getter och allting.. 


KLICKA HÄR för att komma till den :) 

Uppdaterar mer lite senare, ge mig förslag nu! 

Hejsvejs!, V.A

Kommentarer
Postat av: getur

priset kan vara en dejt med dig :]

2012-01-19 @ 09:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0