Kul idag, eller inte,eller?

För det första så har skolan tagit bort min sovmorgon på tisdagar som var till halv 1 och lagt in religion istället, och nu i 2 veckor framöver så går vi från halv 9 till halv 4 varje dag och det ända lärarna har gjort är att lägga in lektioner där vi vanligtvis inte har något för att dryga med oss.
För det ända man gör på dom här lektionerna är ingenting, alla sitter vid datorn och håller på med olika saker lika så läraren, hon sitter säkert och spelar typ WoW eller CS, så skoj har jag det idag, och så skoj kommer jag ha det iaf 2 veckor.

Igår så var jag och Adam och åkte snowboard, vi byggde vårat egna spot och det ägde, Adam satte gainer "backflip" och jag feg som jag är försöker bara sätta små tricks som 360 grab osv, fast det e fan svårt när man har tagit en paus på 3 år eftersom jag fick en whiplash skada i nacken.
När jag skulle dra sista åket så tog jag sats högst upp ifrån hoppade ganska långt fick obalans och landade på nosen och sen då var den bindningen förstörd..

Jaja jag hade hoppats på att tollo skulle ha tagit med sig bindningarna till stan idag så att jag hade kunnat åka ikväll igen, men han var tydligen redan på stan när jag hörde av mig, så jag får väl vänta någon dag till!

Xo Xo Xo Xo xO xO xO XO Xo XO XO Xo Xo, 
V.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0