You´re in every step I take and every breath I make.

Kort uppdatering.

Har inte uppdaterat på väldigt länge för jag har haft fullt upp...ne nu ljög jag, jag har bara inte orkat! ;D
Jag e lat o tjock jag vet men alltså denna sommar har typ inte varit nån sommar men ändå har den gått jävligt snabbt o varit riktigt bra! Umgåtts mycket med gamalt folk här ifrån gamla Kälarne o delat mycket kärlek o skratt, men ska väl snart ta o sätta mig o planera att åka upp till Umeå igen o träffa alla där uppe igen saknar dom :) 

Men nu börjar alla skolan igen o då menar jag typ alla förutom oss gamlingar då, så får inte träffa Erica på väldigt länge, ifall jag inte drar nån spontan resa till Sundsvall :] Fast nu när alla drad så blir man ensam i "stora" Kälarne ett tag tills man får tag på nåt jobb någon annanstans (planerar på Sundsvall). Men ska iaf in till Östersund på fredag o tatuera mig över revbenen på höger sida bara min hosta försvinner, tror nog inte att det skulle vara så nice ifall jag ligger där i stolen o får hostattack medans hon tatuerar haha...har typ inga bilder från i sommar utan ni får nöja er med en bild på mitt hjärta Erica! :]   (HAHA hata mig inte ännu mer)

Vi får se när jag uppdaterar nästa gång! :D 

Whatzupness, V.A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0