I wish that I had a unibrown!

Hopp då var man hemma efter att ha varit på IXU (vet ej hur det stavas) och tränat, ganska stolt över att jag lyckades springa 5.4km trots min dåliga kondition och det dåliga "bästa danska rätterna" kanalen på tv´n framför! 
Var faktiskt ganska skoj att vara där fast utmattande, förstår mig ej på det :o 
Blir nog att kanske dra dit någon fler gång innan jag och Kentikent drar i gång med tränandet :)

Efter det så drog vi iväg till Mariehem (mitt ute i bushen) för att tröffa VD och Adam, slutade med att jag och VD satt och spelade lite gitarr, så nu blir det nog att hoppa in i duschen med älsklingen :)

Xoxo, V.A (Cooling jag var där) *thihihi*




(Cilla och Freddrrroo på bilderna och någon spännis)


Kommentarer
Postat av: IXXXU spännisen

Spännisen och freddrro är då alltså samma person, bara så att några missförstånd inte sker. Något okänt drägg som ligger på golvet.

2011-09-26 @ 22:42:40
URL: http://fredrrika.blogg.se/
Postat av: Tess är bäst!

Snäll lilla rara viktor...det stavas iksu...IKSU! Tänkte bara upplysa dig :)

2011-09-27 @ 13:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0