Finally my soup is dead!

God morgon godmorgon folket, nu har man vaknat efter en härlig sovmorgon!
Jag och Cilla har ett år idag, (grattis på oss) så idag ska vi bara mysa :)

Just nu så ska jag väl ta och äta lite frukost och se Family Guy, typ det mest awesome seriens som finns!
Får se ifall jag drar ut med Adam innan cilla komemr hem och voltar lite grand! :)

Jag märkte en sak igår när jag duschade, att jag verkligen verkligen inte klarar av att stoppa tungan under duschmunstycket, det e värsta tortyren.
Skulle aldrig klara av mer än en halv sekund som igår, inte alls skoj! 

Men vi hörs nånting senare :) 

Kiss and hugs, V.A!

(Adam till vänster, stekarn själv)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0