Tjenis penis jag var senis!

Oj kom ju på att jag inte har uppdaterat på ett tag och kanske borde göra det nudå.
Minns inte riktigt när jag uppdaterade senast men det var några dagar sen har jag för mig. 

I fredags var vi till fredrika en snabbis och höll dom sällskap några timmar innan dom skulle på krogen, där var det fullt med partay redan, var mkt dansande haha, sedan så for vi hem och då följde Jennie med oss hem och käkade lite mjuk pepparkaka gott vare, medans vi kollade på nån gmmal "western-film" med Brad Pit och några andra randoms.

Igår så var jag hos Adam och spelade WoW, ja visst jag kanske e lite nörd men döm mig inte!
Var uppe ett litet tag inatt, Adam hade beök av sin syster som hade varit ute med Paul (hennes pappa) och druckit lite och hon tkte att vi var as tråkiga och bara ville köra party, men tillslut deckade hon på bara någon sekund i sängen bredvid :)

Men nu ska jag dra mig och vara lite social med Adam :) 

Baj baj, V.A!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0