I wish i was a cat that lived on a rainbow.

(Haha Jennie på nåt vänster så relaterar jag till dig då jag ser min rubrik)

Gud så trött jag är, vet inte hur många gånger jag hållit på att somna idag på lektionerna, så jobbigt att sitta still på torsdagar, är verkligen som tröttast då..

Länge sen jag uppdaterade min blogg, känns som jag haft lite ont om tid med att göra det, 

Igår fick jag tag på filmen "Don´t be afraid of the dark" som jag har väntat nästan ett helt år på för att när jag såg trailern så var den så AWESOME men men... Skräck filmer nu för tiden är verkligen jävligt dåliga, blev väldigt väldigt besviken, så uppmanar ingen till att se denna.

Just nu sitter jag på kemin och fattar ingenting, typ som "37Li,  12H,  11H,  612C,  816O " förstår inte vad det står för.

Det var egentligen tänkt att jag skulle hem till Kälarne nu till lovet men blev änrade planer för att Adam lyckades övertala mig med att vara här uppe i Umeå istället.
Så ju nu taggar jag Halloween riktigt mycket kommer säkert bli riktigt skoj

Nu ska jag "försöka" förstå lite av Kemin igen, 

KaK (Kiss And Kramar)        V.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0