I remember when i had a Penguin.

Sitter just nu på skolan och har Samhälls-lektion, Crackiiee sitter och äcklar sig vid bordet bredvid och pillar på sig själv...inte speciellt skoj...

Ni som inte vet så är samhälls om politik, och jag är sååå insatt i det, eller inte.
Förstår mig verkligen inte på nånting alls, moderater hit, socar dit, kristdemokrater hit och grönsaksdemokrater hit, (minns inte vad dom "gröna" hette, eller finns det ens nån sån?)

Slutar halv 12 idag som är väldigt härligt! Så då blir det att dra till Adam igen, hoppas att det är god mat idag för satan vad jag är hungrig.

Vädret suger atm kallt och rått, och jag vill ha varmt och soligt!
Men man får väl vänta med det tills Januari då man åker till Egypten. 

Men ska dra mig nu och kanske engagera mig lite på lektionen, 

Kisses hugses, V.A!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Miljöpartiet kanske?

2011-10-06 @ 11:34:20
Postat av: hemligflicka93

Kämparn,

2011-10-10 @ 22:14:53
URL: http://fredrrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0