Att gilla sina egna statusar, är som att high five´a sig själv!

Det som står som min rubrik var det en gång en vis ung äckel kille vid namn Crackiiee som sa till mig, han levde ett hårt liv som pundare och gav sig själv high five´s varje dag för att han insåg att det var det ända som fick honom att må bra över dagen, eftersom han inte hade så mycket så nöjde han sig med det.
Men någonting hände, han blev...överkörd av MIG!


Just nu så sitter jag på designen, härligt med sovmorgon till halv 1, och nu är det nedräkning till lovet och Halloween!
Tagga det, antar att min och Adams dräkt kommer snart så vi kan hämta ut dom, vi kommer nog vara dom mest awesome personerna på Halloween.

3 dagar kvar till lovet, sen så får man äntligen vara lite ledig, eftersom jag jobbade nästan hela dage så fick jag inte mycket lov alls då, 
Kallt! Är det ute nu, när jag klev upp vid 10 så var det bara 2 grader, hörde att vid 8 så var det 4minus, så snart kommer väl vintern hit, inte alls så skoj! 
Jag vill ha sommar just nu, värme sol också behöver man inte klä på sig miljoner utav klädplagg för att inte frysa ihjäl i huve taget.

Men nu ska vi se vad jag kan plocka fram i designen, 

P & H (Puss and hugs) V.A

Kommentarer
Postat av: Crackiiee

CP

2011-10-25 @ 13:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0